کنجد مامان زودی بیا تو دلم

میخوام حست کنم

1392/7/21 23:08
نویسنده : هد هد
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان.خوبی نازنینم؟

منم خوبم .فقط دردم نبود توست.

خواهش میکنم بیا.بیا ببین چه کارا برات کنم.

یعنی میشه الان تو دلم باشی؟کاشکی اومده باشی.بزرگترین آرزومه که خدا تورو بهم بده.عسله مامان همش من دعا کنم که بیای پیشه مامان و بابایی؟خوب خودتم از خدا بخواه که زودی بیای  پیشمون.انقد بابایی منتظرته که نگو و نپرس.عاشقتههههه.یعنی تو بیای همش این مدلی هستیم

وای کی میشه دست رو دلم بزارم و باهات حرف بزنم.کی میشه صدای قلبتو بشنوم؟کی میشه حست کنم قربونت برم الهی.میخوام لگد زدنت و حس کنم و همش قربون صدقت برم.میمیرم برات بهترینم.مامان عاشقته

ای خداااااااااااااااااا.خواهش میکنم دعام و اجابت کن.میخوام مامان شم.دیگه چه جوری بگم؟؟؟

 

میدونم حرفام تکراری شده.ولی حرفای دلمه.حرفی جز این تو دلم نیست.تورو خدا برام دعا کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

الناز
21 مهر 92 23:25
عــــــــــــزیزم انشالله به امید خدا نی نی زودی میاد تودلت و مامان میشی خانم گل....الهی آمین


مرسی قربونت برم.
مامان فندوق
22 مهر 92 1:09
عزیزم امیدوارم نی نی الان تو دلت باش اخر ماه بیای همه ای ما رو خوشحال کنی

مرسی عزیزم.خدا از دهنت بشنوه.بوسسسسسسسسس
میترا
22 مهر 92 13:44
من شما را لینک کردم


مرسی عزیزم.منم لینکیدمت
تارا
22 مهر 92 13:51
خدا آن حس زیبائیست که در تاریکی صحرا

زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را

یکی آهسته می گوید

کنارت هستم ای تنها

و دل آرام می گیرد . . .


واقعن
ارلا
22 مهر 92 17:55
سلام دوست من فردا روز عرفه هست روز براورده شدن تمام حاجت های مردم چه کوچیک چه بزرگ
فردا برات دعا میکنم یک فندق کوچولو به دنیا بیاری
که بشه همه ی زندگیتون
وهرچه زودتز بشی مامان
وکوچولوت که بزرگ شه با عشق بگه مــــــــــــــــــــــــــــــامـــــــــــــــــــــــــــــــــان


وااااااااااااااااای مرسی از دعای قشنگت.دلم رفت.فداتبشم.مرسی یه دنیا
ارلا
22 مهر 92 17:57
روز عرفه، بر عارفان حق، آنان که از خیمه وجود خویش بیرون می آیند و با آتش شوق و اشتیاق وصال، به دعا و نیایش متوسل می شوند، خجسته باد. التماس دعا
هانا
22 مهر 92 23:08
سلام عزیزم . ایشالا که زود زود خبر مامان شدنت و بزاری و کلی خوشحال شیم

سلام عزیزم.مرسی از مهربونیت
هانا
22 مهر 92 23:14
خصوصی خانمی :
با هم دیگه همدردیم عزیزم .
میتونم بپرسم از کجا با وبلاگم اشنا شدی ؟


الهی زودی به حاجتمون برسیم و دلمون شاد بشه.عزیزم تو لیست وبلاگها پیدات کردم
مامان رادین
23 مهر 92 15:25
عزیزم از خدای بزرگ میخوام تو همین عید قربان یه عیدی توپ بهت بده و یه جفت نی نی یکی دخملی یه پسری بهت بده
وقتی من به خداجون احترام میزارم و به خاطر بنده خوب و محبوبش روز تولد نی نی رو عقب میندازم خدای مهربونم به حرفم اهمیت میده
الهی راضیم به رضای تو اما دل این خانواده خوب رو شاد کن
امین

یک دنیا ممنون از دعای قشنگت.بدنم لرزید یه دفعه.خدا از دهنت بشنوه.دوستت دارم عزیزم.
عاشقه دو قلو هستم.دلم رفت اینطور گفتی.بوسسسسس
مامان نی نی
23 مهر 92 19:40
غصه نخور مامان میشی استرس و نگرانی واسه بارداری سمه اینقدر ناراحت نباش بیخیال بشی خودش میاد ایشاله با توکل بر خدا


مرسی قربونت برم.امید به خدا
معصومه
23 مهر 92 22:15
دعایمان گیراست زمانش نرسیده زمانش که برسد فندق های وروجک امان مار خواهند برید ان شالله

انشاله
معصومه
24 مهر 92 11:38
عزیزم لینک شدی


میسی گلم
مامان نیکی
24 مهر 92 17:43
ایشاله به زودی به آرزوت میرسی
ولی تا اون روز از زندگیت لذت ببر نذار نبود بجه باعث بشه از لحظه هات غافل بشی
به امید روزای خوب


مرسی عزیزم
فقط از خدا طلب صبر دارم
mamanr radin
24 مهر 92 20:07
سلام عزیزم،نگران نباش هر وقت خدا صلاح بدونه بهت نی نی میده،غصه نخور منم برات دعا میکنم. راستی وبلاگ پسر منو حتما ببین عین مال خودته!
ما هم 7-8 ماه منتظر نی نی بودیم و درست موقعی که اصلا فکرشو نمیکردیم فهمیدم نی نی تو راهه


سلام عزیز دلم.مرسی که به وبلاگم اومدی.مرسی از دعات گلم.
حتمن.بوسسسسس
ارلا
25 مهر 92 13:13
شاید امروز نه ؛

اما من ایمان دارم که سرانجام همه چیز درست خواهد شد ...

آری ، روزهای خوب خواهند آمد .

عزیزکم صبر ، صبر و امید ...
******************************************************
قدر تو به اندازه ی صبر توست ...

و رازهایت ، نهفته در صبرهایت

اصلا تو آمده ای که صبر کنی !

**************************************************
خدای خوبی داریم ...

آنقدر خوب که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد ...

و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد ...

آری خدای خوبی داریم ...

خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد،

با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد ...
***************************************************************************
سلام گلم روز عرفه یک عالمه براتون دعاکردم امیدبه خدا هرچی اون بخواد همون میشه غصه نخور بازم توکل کن به خداین ماچها تقدیم به توم


چقدر زیبا بود.مرسی یه دنیا

مرسی قربونت برم الهی شما هم به همه ی آرزوهای سبزت برسی
مثل هیچکس
25 مهر 92 13:15
عزیزم ایشالا خدا به زودی حاجتت رو بده وبهترین هدیه توی این ایام مبارک از قربان تا غدیر .


بوس گلم.امیدوارم.بوس
فندوق من
25 مهر 92 13:39
سلام دلم برات تنگ شده چرا نمیای بنویسی


فدات بشم الهی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
mamane radin
27 مهر 92 10:06
عزیز با اجازتون من لینکتون کردم،اگه شما هم موافق باشید با هم دوست باشیم


چرا که نه
هامان
28 مهر 92 11:43
درود نمیدونم هد هد اسمه پسره یا دختر یا زن یا مرد.ههه.در هر صورت مثله این که علاق وافری به کودک دارید.مثله من.من عاشقه بچه ها هستم.امیدوارم خدا بالای 12 تا بچه بهم بده.آمین
راستی من شاعرم.شعرای زیبایی میگم.البته 17 سالمه.هر موقع وقت کردید شعرامو هم مطالعه کنید.ممنون


سلام هامان جان.چشم حتمن سر میزنم.هد هد انتخاب کردم تا خیلی زود به همسرم خبره خوب بارداریمو بدم.آخه میگن هد هد نماد خوش خبری هستش.
زهرا (مامان طه )
30 مهر 92 11:11
انشالله خدا دامنت رو سبز کنه

خانومی بروزم


مرسی عزیز دلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 آبان 92 7:56
نیستی عزیزم کجای


سلام گلم.مرسی که به یادم بودی.چند وقتی بود خونه نبودم.یا خونه مادرشوهر یا خونه مامانم.
شیداویاشا
25 تیر 93 14:55
سلام دوست جونم من مامان پانته ا هستم http://pani88.niniweblog.com/ این هم ادرس سایت هنریم هست خوشحال میشم بهم سربزنی و منو لینک کنی http://www.tar-o-pod.com/ http://www.karedast.ir/