کنجد مامان زودی بیا تو دلم

شوشو رو کشتم دیگه....

1392/7/21 22:29
نویسنده : هد هد
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونااااااااااااااااااا

دوباری شبهای تخمک گذاریم شروع شد

شوشو میگه فسقل بچه چه جور من و سرکار گذاشته.بیچاره کم مونده گریه کنه.آخه من کشتمش.آخه از زمانی که پاک میشم تا پری بعدی هرشب پیششم میگم شوشو امشب شبه تخمک گذاریمه.میگه دیگه بریدم.دیگه نمیتونم.

خخخخخخخخخخخخخخخخ

ولی من همش تنگه نفسشم و یک جورایی آویزونشم

خوب آخه چیکار کنم.چاره ای ندارم.دلم نی نی میخواد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نخودی
16 مهر 92 0:51
اخی عزیزم طفلو شوهر مون من که دارم دغش میدم اونم تحمل میکنه دلم براشون کبابه

از خداشون هم باشه.توفیق اجباری

مامان یاسمن و محمد پارسا
16 مهر 92 12:22



خوب چیکار کنم.خنده نداره که
ستاره زمینی
16 مهر 92 16:36
دختر چه میکنی گلم انشالله دیگه میشه....


خجالتم ندین.خخخخخ
ستاره زمینی
17 مهر 92 9:19


for u

اسماء♥مامانِ فسقل♥
17 مهر 92 11:04
عزیزم ایشالله این ماه نی نی میاد...
موفق باشین....


مرسی گلم
نی نی 1
19 مهر 92 10:58
سلاممممممممممم
امیدوارم به زودی اینجوری بشیم


سلام عزیزم.الهی آمییییییییییییییییییین
مهدی طالبی
20 مهر 92 20:56
سلام
در مورد انعقاد نطفه مطلبی توی وبلاگم گذاشتم
امیدوارم براتون مفید باشه
دوست داشتید مطالعه بفرمایید
التماس دعا


مرسی
تارا
21 مهر 92 9:08
سلام گلم ممنون که اومدی وبلاگم
انشاله هرچه زودتر به آرزوی قشنگت برسی
برات دعامیکنم یه نی نی خوشکل وسالم داشته باشی
خبری شدبهم بگو
OK؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینک شدی
توهم منو بلینک

مرسی قربونت برم.برام دعا کن خیلی.حتمن خبرشو میگم گلم البته اگه آرزوم رو به گور نبرم.
لینکیندمت

ستاره زمینی
21 مهر 92 15:17
چی شد کجاییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیز دلم هیچ میگذرونم.برام دعا کن این ماه نتیجه بگیرم
میترا
22 مهر 92 13:41
خانمی به همسرت برس چیزهای مقوی بخورید شیرینی بخورید کاچی درست کنید


مرسی عزیزم.انقد که بهش کاچی دادم که اگه پولشو جمع کرده بودم الان بهم پراید میدادن
نسرین
23 مهر 92 20:36

وای عزیزم خیلی خندیدم
طفلی شوهرت
انشالله به زودی نی نی میاد. بووووووووس


چیکار کنم خوووووووودلشم بخواد.خخخخخخخخخ
زن دایی بهناز و بهنوش
24 مهر 92 11:35

عزیزم حتما خدا فعلا صلاح نمیبینه
ولی ایشاااااالا به زودی یه نینی خوشگل و سالم خدا آویزونت کنه که دیگه به این کاراتم نمیرسی


مرسی عزیز دلم.انقد شوهر رو چشمه دل سیر کردم که خودش میگه وقتی نی نی بیاد تا ده سال بعدش دور و برم پیدات نشه.خخخخخخخخخخخ
مثل هیچکس
25 مهر 92 13:21
اخه طفلی . نی نی هنوز نیومده اینقدر دردسردرست کرده وای به حال وقتی بیاد ایشالا که به زودی همسری از دستتون (محبت اجباری هر شب )راحت بشه اونم با اومدن یه نی نی سالم وناز[نhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/60.gifی نی]


مرسی عزیزم.واقعناااا
فریبا
27 مهر 92 19:30
سلام عزیزم انشالاه که نی نی ات زودی می یاد مم منتظرم..........

سلام عزیز دلم.مرسی گلم