کنجد مامان زودی بیا تو دلم

کارایی که واسه اومدن عزیز دلم کردم

1392/7/14 15:48
نویسنده : هد هد
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم الهی.فدای قد و بالات بشه مادر

خوبی عسله مامان.عشقه مامان

نمیدونم الان تو بهشت پیشه فرشته هایی یا الان تو دلمی.یعنی میشه بعد از این همه انتظار الان تو دلم باشی.یعنی میشه؟ای خدااااااااااااااااااااا

 

دوباری انتظاره این ماه شروع شد.با بابایی تصمیم گرفتیم دیگه این ماه نریم دکتر.قراره به جاش بریم امام رضا.میخوایم اونجا انقد التماس کنیم تا شاید تو دیگه این ماه بیای تو دله مامان و بشیم اینطوری

مامانی بزار برات بگم که چه کارا واسه اومدنت نکردم.

هر ماه مجبور بودیم برای شما فندق جون که انقد ناز داری بریم تهران

باره اول که رفتیم دکتر برام یه عالمه آزمایش و عکس رنگی داد.وای عسلم نمیدونی چقدر عکس رنگی بد بود.انقد درد کشیدم و ترسیده بودم ولی به خاطره تو تحمل کردم.واسه بابایی هم آزمایش داده بود.همه رو آماده کردیم و پیش دکترت رفتیم.گفت همه چیز خوبه و نرماله.جزء نازایی ناشناخته ایم.

مامانی میدونی من خیلی از آمپول میترسم ولی به خاطره شما انقده آمپول زدم که نگووووووووووووووووو.با پای خودم میرفتم بیمارستان آمپول میزدم.این یعنی خیلی.آخه بی نهایت از آمپول میترسم.بابایی بهم میگفت زرنگ شدی ها

خلاصه برات بگم که سه دوره دارو مصرف کردم و یک سری آمپول زدم که بابایی آمپولاش رو با یه بدبختی گیر اورد.هر سه دوره دکتر گفت همه چیز عالیه.ولی شما نی نی جون مارو سره کار گذاشتی و نیمدی

 

رفتیم تو سیکل آی یو آی.باره اول که آی یو آی کردم هشت تا فولیکول ناز و توپول داشتم.با خودم گفتم حتمن یکیش نی نی میشه ولی نشد.یادمه اون روز که جواب آزمایش گرفتم دیدم منفیه. تا خونه پشته فرمون گریه کردم.خدا باهام بود که تصادف نکردم.داغون بودم

 

باره دوم که رفتم واسه آی یو آی هفده تا فولیکول عالی داشتم با خودم گفتم دیگه این ماه میشه.انقد پرو بودم که میگفتم حتمن دوقلو میشه .بد تو رویا رفته بودمولی بازم نشد.حتی به آزمایش هم نرسید و پری خانم ایکبیری تشریفش اورد.

 

قرار بود این ماه هم برم آی یو آی که پشیمون شدیم.آخه خیلی هر دفعه اذیت میشم.داروهاش حالمو خیلی بد میکنه.رو به مرگ میفتم انقد حالم بد میشه.حالا دردش و ترسه اتاق عملش بماند.....

 

خلاصه مامان برات بگه که چرا انقد ناز داری.آخه از الان انقد خرج رو دستمون گذاشتی بیای میخوای چیکار کنینیشخندولی تو بیا کاریت نباشه.هرچی خواستی با جون و دل برات فراهم میکنیم.

به خدا تو بیا ببین برات چه کارا کنیم.دوباری گریهههههههههههمن آخر دق میکنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نگین مامان رادین
14 مهر 92 17:40
ای جونم الاهی فدای دلت بشم ایشاالله خدا زود زود یه نی نی ناز نازی و سالم بهت میده من هم برات دعا می کنم تا به خواسته ی دلت برسی.


خدا نکنه عزیز دلم.بوس قربونت برم.مرسی از مهربونیت




مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
14 مهر 92 22:38
سلااااااااااااااااااام خانمی......
تو نی نی گپ با وبت اشنا شد......
بااحازه لینکتون کردم
عزیز دلم اصلا نگران نباش منم 2سال نازایی داشتم....
بجمواز امام رضا گرفتم.....
خدای ماااااااا خیــــــــــــــــــــلی بزرگه گلــــــــــــم.
حتما ی فسقل شیطون بهت میده.
حاله مهربون به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

سلام عزیزم.وااااااااااای خدارو شکر که نی نی دار شدی.خدارو شکر انتظارت به پایان رسید. خدا واست نگهش داره عزیزم.مرسی گلم
نسرین
15 مهر 92 16:11
سلام عزیزم
نگران نباش
انشالله هر وقت خدا بخواد بهترینشو بهت میده.
بووووووووووووووووس

مرسی گلم.بوسسسسسس.برام دعا کن
ستاره زمینی
15 مهر 92 22:18
خدایا حکمتت را شکر .
الهی این دفعه دیگه داربشی.امین امین
حتما بهم خبر بگی ها..........

فداتبشم مهربونم.حتمن حتمن
مامان نخودی
16 مهر 92 0:53
سلام عزیزم لینک کردم خوشحال میشم تو نی نی گپم ببینمت


سلام گلم.چشم.منم خوشحال میشم
الناز
21 مهر 92 22:31
مطمئنم امام رضا بهتون میده....التماس دعا


مرسی عزیز دلم
الناز
21 مهر 92 23:29
خانم گل غصه نخور عوضش دعا کن و منم برات دعا میکنمو...خداخیلی بزرگه...صداتومیشنوه حتما


الناز جونم مرسی که انقد مهربونی.مرسی گلم از همدردیت