کنجد مامان زودی بیا تو دلم

دلم واستون تنگولیده بود

1392/8/26 21:28
نویسنده : هد هد
772 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام دوستای خوبم.

دلم واستون یه ذره شده بود.

از همتون یه دنیا ممنونم از اینکه به یادم بودین و بهم تو این چند وقت دلداری دادین.از صمیم قلب دعا میکنم همتون به تک تک ارزوهای سبزتون برسین

ببخشید که این چند وقت نتونستم بیام و خبری از خودم بدم.راستشو بخوایین اصلن دل و دماغ نداشتم.خیلی روحی خراب بودم.بالاخره بعد از یک هفته تاخیر پری خانم تشریف اوردن.دکتر رفتم خدارو شکر گفت مشکلی نیست و کیست ندارم .خلاصه نمیدونم واسه اولین بار علته این تاخیر چی بود.به فاله نیک میگیرم..............

شبهای تخمک گذاری هم تقریبن افتاد تو مراسم عاشورا تاسوعا و عذاداری.میشه گفت شوشو این ماه نفسه راحت کشید چون نمیشد کاری کنیم.ولی ماهه دیگه تلافیشو سرش در میارمخخخخخخخخخخخ

 

ایشاله خدا بخواد ماهه دیگه دوباره میرم آی یو آی.البته خدا رو چه دیدی شاید این ماه نی نی ناز کردنش تموم بشه و خودش تشریف بیاره .هرچند فک نکنم چون ماههای پیش که همش آویزون شوشو بودم نمیشد .

واقعن جای خسته نباشد دارم با این همه تلاش بیهوده

این ماه که اصلن اقدام درست حسابی نداشتیم....

 

امید به خداااااااااااااااااااااا

 

 

پسندها (1)

نظرات (55)

مهدیه مامان سپهر
26 آبان 92 21:44
دوست عزیز ممنون از حضورت دعا میکنم الهی خدا یه فرزند سالم و صالح بهت بده و دلت رو روشن کنه
هد هد
پاسخ
مرسی عزیزم.بوس
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
26 آبان 92 23:43
خانمی میای نی نی گپ
مامان كياراد
27 آبان 92 0:01
سلام دوست من ...مرسي كه به ما سر زدي ....مطمئن باش ني ني شما هم يه روزي از همين روزها بالاخره مياد ...يه روزي كه حسابي غافلگيرت كنه مثل كياراد من كه بعد از دوسال ناز كردن اومد.... مطمئن باش..... هميشه اميدي هست.....چون خدايي هست.....
نیلوفر جون
27 آبان 92 0:46
سلام عزیزم از خدا بخواه خدا همکه مهربون میده حتما فقط خود خدا
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 2:12
امیدوارم عزیزم به ارزوی دلت برسی
مثل هیچکس
27 آبان 92 7:20
عزیزم عقب افتادن پری رو به فال نیک بگیر میگن رحم واکنش نشون میده، ایشالا که همه چی درست میشه نگران نباش شاید همین ماه که اصلا منتظرش نبودی بیاد خدا رو چی دیدی ،امام حسین رو به شیرخواره کربلا قسم میدم که ایشالاسال دیگه با نی نی بری همایش شیر خوارگان
فرزند صالح
27 آبان 92 11:52
سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی اون قسمت تلافیشو سر شوشو در میارم قشنگ بود ایشالا به زودی خبر نی نی دار شدن شما رو بشنوم واقعا یکی از آرزوهام اینه که نی نی های اونایی که لینک کردمو ببینم و خبر بچه دار شدنشونو بشنوم
تارا
27 آبان 92 12:14
سلام خانمی بیچاره شوهرت حالا خدارو چه دیدی شایدم همین ماه نی نی جون اومدو نیازی به IUI نبود.... غصه نخور گلم خدابزرگه
مامان نی نی
27 آبان 92 14:31
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که اومدی زیاد غصه نخور عزیزم من تو عزاداریا خیلی به یادت بودم ایشاله هر چی صلاحه همون بشه گلم
هد هد
پاسخ
مرسی فدات بشم
میترا
27 آبان 92 17:06
پس شوشو کمی استراحت میکند .بهش برس برای ماه دبعد
مامان ثنا
27 آبان 92 22:20
عزیزم امیدوارم قبل از اینکه بری دکتر خدا یه نی نی ناز بذاره توبغلت از صمیم قلب برات دعا میکنم
مائده
28 آبان 92 10:10
عزیزم ایشالله میااااااااااااااااااااااد ناراحت نباش
مامان آرمیتا جون
28 آبان 92 10:21
سلام من یه سری به وبتون زدم ، وب با حالی دارین ، میخواستم بگم نگران نباشید انشائالله خدا لطفش رو شامل حالت میکنه منم 6سال نی نی نداشتم بعد از 6 سال کاملاً تصادفی و بی خبر بدون هیچ دارو و درمانی خدا یه فرشته کوچولو بهم داد امیدت به خدا باشه گلم خدا خیلی مهربونه ... من زایمان سختی داشتم و سر زایمانم برای همه ی اونایی که دلشون نی نی میخواد و ندارند خیلی دعا کردم انشاالله برآورده میشه و شمام بچه دار میشی عزیزم
هد هد
پاسخ
خدارو شکر.برای منم دعا کن که دارم داغون میشم
مامان محمدمهدی
28 آبان 92 13:19
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدی برات دعامیکنم ناامیدنشو میبوسمت
محبا
28 آبان 92 20:13
سلام عزیزم برات از صمیم قلب آرزو می کنم یه نی نی سالم خوشمل مامانی خدا بهت بده عسیسممممم
مائده
29 آبان 92 7:23
سلاااااااااااااام ماهم دلمون خیلی برات تنگیده بود گلم ایشالله خدا بهت یه نی نی ناز نا اخر امسال بهت میده ناراحت نباش عسیسم خوب کاری کردی امدی ازخودت خبر دادی
مثل هیچکس
29 آبان 92 14:16
سلام دوست عزیزم ،بهتون تبریک میگم شما دقیقا درست حدس زدیداینم ادرس خبر خوبم ممنون میشم بهش سر بزنید ونظر بزاریدhtt://hastyman92.niniweblog.com
فریبا
29 آبان 92 23:19
سلام عسیسم ایشاله که زود زود خبر های خوب بهمون میدی...منم منتظرم...خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان ثنا
30 آبان 92 12:17
عزیزم اینقدر این شوهرتو اذیت نکن گناه داره انشالا به همین زودی زودی زود حاجتتو بگیری عزیزم
مامان امیرعلی
2 آذر 92 10:10
سلام جیگری آپیدم
فرزند صالح
2 آذر 92 12:50
سلام عزیزم این پستت رو که خوندم برام سوال شد آی یو آی چیه؟؟
هد هد
پاسخ
عزیزم اسپرم مرد رو میگیرن و بعد از شستشو به رحم تزریق میکنن
ماری
2 آذر 92 16:08
خدا یه نی نی ناز بهت بده
خاله سامیار
2 آذر 92 20:55
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر از این کنجد لوس شما؟ نیومده هنوز؟ خیلی برات دعا میکنم عزیزم، تو این شبها از خدا میخوام یه فرزند سالم و صالح بهت بده زوده زود
هد هد
پاسخ
مرسی فدای تو بشم من
میترا
3 آذر 92 12:20
خانمی خبری از کنجد کوچولو نشد؟
نیلوفر جون
4 آذر 92 0:26
سلام عزیزم چقدر دیر به دیر میای نمگی دلمون برات تنگ بشه
ستاره زمینی
4 آذر 92 14:53
ستاره زمینی
4 آذر 92 14:54
میترا
6 آذر 92 0:28
هانا
6 آذر 92 18:27
ایشالا که زودی نی نی بیاد تو دلت و نیاز نباشه ای یو ای
ناهيد
7 آذر 92 14:25
سلام عزيزم وبلاكت رو خوندم خيلي تحت تأثير قرار كرفتم ياد روزهايي افتادم كه با أسترس منتظر بريود بودم ولي بعد از سه سال و يك بارداري بوج وقتي نا أميد شده بودم و ميخواستم براي راههاي وآبار ري أقدام كنم كاملا غير منتظره تو ماهي كه دست از تلاش بر داشته بودم خدا جوانه اي رو تو دلم كاشت كه امروز ٤٠ روزش هست يقين دارم وقتي موقعش برسد براي شما هم اتفاق خواهش أفتاد به خدا توكل كن اي بنده قاصر هم براي شما أرزوي كشايش دارد
هد هد
پاسخ
مرسی عزیز دلم.برام دعا کن
مائده
8 آذر 92 16:52
عزیزم کجااااااااااااااااایی چراکم پیداییییییییییییییییییییییی
نیلوفر جون
9 آذر 92 13:49
ای کجای چرا نمیای حداقل بیا فقط نظرات رو تایید کن دل میگیره وقتی میبینم نیستین بیا دیگه
مامان سینا
13 آذر 92 13:18
سلام عزیزم وبلاگ قشنگ و با احساسی دارین ایشالا هر چی زودتر خبر بارداریتونو بشنوم افتخار دوستی میدی
پگاه
15 آذر 92 13:33
سلام انشااا به حق بزرگی خدا به زودی مادر میشی
میترا
15 آذر 92 18:55
خانمی چند وقت هست نمیای وبلاگت را تغییربدی مطلب جدبد بنویش خبری از کنجد کوچولو شد؟
نیلوفر جون
22 آذر 92 10:42
چرا دیگه نمینویسی
ستاره زمینی
23 آذر 92 23:46
مامان امیر محمد(وروجـــک مامانی)
25 آذر 92 13:29
کجااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ستاره زمینی
29 آذر 92 0:32
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
میترا
30 آذر 92 13:12
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق ودوستی طولانی ترین شب سال را منور کند.. یلدا مبارک
نسرین
1 دی 92 16:46
سلام عزیزم نیستی کجایی؟ نکنه خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ستاره زمینی
4 دی 92 14:51
سلام کجاییییییییییییییی انشالله نی نی جون اومده وسرگرم شدی انشالله انشالله
هد هد
پاسخ
نه بابا
ستاره زمینی
4 دی 92 14:51
ستاره زمینی
4 دی 92 14:53
ستاره زمینی
4 دی 92 14:54
سری هم به ما بزنید خانمی
هد هد
پاسخ
چشممم
دونفره های زندگی
4 دی 92 22:16
سلام به من هم سربزنیدخوشحال میشم. لینک شدید.
هد هد
پاسخ
چشمممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 دی 92 8:30
کجای عزیزم چرا خبری ازت نیست
معصومه
5 دی 92 9:42
سلام عزیزم منم یه مامان منتظرم خوشحال میشم بهم سر بزنی و لیتک کنی و لینک بفرستی
هد هد
پاسخ
چشم گلم
ستاره زمینی
5 دی 92 14:29
سلام دوست عزیز نمیدونم چرا ولی به دلم برات شده پست بعدی که میذاری خبرخوش نی نی دار شدنت ه.انشالله. پس کجایییییییییییییییی بیا یه خبری بده
هد هد
پاسخ
مرسی عزیز دلم.خدا کنه
راضیه
6 دی 92 23:52
سلام هد هد جونم انشاالله که این ماه خدا بهت نی نی های سالمو صالح میده گلمبه منم سر بزن عزیزم
هد هد
پاسخ
مرسی فداتشم.چشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 دی 92 16:59
عزیزم کجای چرا خبری ازت نیست
هد هد
پاسخ
فاطمه
1 بهمن 92 12:49
چه اسم جالبی برای وبت انتخاب کردی کنجد مامان ایشالا زودتر میادش این کنجد کوچولو برات دعا میکنم. من لینکت کردم اگه دوست داشتی بهم سر بزن.
هد هد
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی فداتشم.چشم