کنجد مامان زودی بیا تو دلم

دیگه بریدم.توروخدا برام دعا کنین.......

1392/11/4 16:50
نویسنده : هد هد
991 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام دوستای خوب و مهربونم.

خیلی دوستتون داااااااااااارم.مرسی که به یادم بودین.خیلی خیلی ممنون.دوست داشتم با دسته پر بیام و خبره خوش بهتون بدم ولی انگار خدا نمیخواد.

شرمنده که نتونستم زودتر بیام و خبری از خودم بهتون بدم.واقعن نشد.انقد روحی خراب بودم که بعد از چند ماه تازه لپ تاب روشن کردم.کلی از پیام هاتون انرژی گرفتم.مرسی که انقد به یادم بودین.

 

از خودم بگم که برای باره سوم آی یو آی کردم و باز هم منفی شد.نمیدونم دیگه چی باید بگم...

 

تا اینکه دیگه دکتر بهم گفت باید لاپراسکوپی و هیستروسکوپی تشخیصی انجام بدم.و الان دو هفته ای هست عمل کردم.یادم میفته گریم میگیره.چقد من واسه اومدن این فسقل بچه درد و بدبختی کشیدم. حالا هزینه های هنگفتش به کنار....دیگه نه پولی واسمون مونده نه جونی.قربون خدا برم.خدایا شکرت

تا اینکه بعد از عمل بهم گفتن سپتوم و پلی کیستیک بودم.انگار تخمدانم پر از کیست ریز بوده.ولی هیچ وقت تو سونوگرافی واژینال بهم نگفته بودن که کیست دارم.حالا نمیدونم چرا....نمیدونم شاید هم انقد که من دارو مصرف کردم باعث شده کیست بیارم.شایدم  قبل از مصرف داروها کیست داشتم ولی تو سونو نشون نمیداده.دوست جونااا اگه کسی اطلاعاتی داره در این زمینه بهم بده ممنون میشم

آره دیگه اینطوریا شد.الانم 28 پری هستم و منتظره پری ایکبیری هستم که بیاد تا ایشاله این ماه برم اقدام تا ببینم خدا چی میخواد.ولی دیگه اصلن امید ندارم همش کارم گریست.همش بغض کردم و همش اشک میریزم.دیگه بریدم.دیگه طاقت دوریشو ندارم.همش تو خونه کز کردم و هیچ کاری نمیکنم جز گریهههههههه

 

ببخشید که نشد مطلب خوبی بزارم.ایشاله اندفعه.برام دعا کنین.بازم ببخشید که انقدر غیبت داشتم

پسندها (5)

نظرات (50)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 بهمن 92 17:17
سلام عزیز دلم یلی ناراحت شدم بمیرم معلومه خیلی عذاب کشیدی عزیزم اینقد بی قراری نکن خدا کریمه عزیز دلم یکی از دوستای من کیست تخمدان داشت بعد از مصرف دارو گیاهی خوب شد الان یه پسر داره 5 ساله ایشالاه کیست تخمدا نکه حل بشه نی نی خوشگلم میاد پیشت غصه نخور عزیزم برات دعا می کنیم ایشالاه به زودی حاجت روا بشی
هد هد
پاسخ
ﻓﺪﺍﺗﺒﺸﻢ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ .ﺍﻧﻘﺪ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ .ﻣﺮﺳﯽ ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻡ .ﺑﺮﺍﻡ ﺩﻋﺎ ﮐﻦ
فاطمه
5 بهمن 92 8:36
سلام ستاره جونم عزیزم خیلی وقت بود ازت خبری نبود دیگه نگرانت شده بودم میدونم چی میگی منم دیگه حال و حوصله ندارم منم دیگه خسته شدم شاید باید الان دلداریت بدم ولی وقتی میبینم هرچی میگی حرف دل منه چی بگم اخه ولی دوستم چه میشه کرد جز صبر خودت رو اینجوری اذیت نکن اینجوری بدتره برای خودت سرگرمی جور کن نذار از این موضوع روسرت خراب بشه شنیدم هومیوپاتی خیلی به روحیه کمک میکنه . حالا با تشخیصی که برات دادن درمانش چی هست یعنی همون موقوع میشده حلش کنن ؟
هد هد
پاسخ
فاطمه جوونمالهی خیلی زود دامن جفتمون سبز بشه
فرزند صالح
5 بهمن 92 11:28
الهی بمیرم غصه نخور عزیزم ایشالا زودتر خوب میشی و نی نی میاد توی دلت خیلی در مورد سوالت اطلاعی ندارم اما میدونم یکی از علل ایجاد کیست و تنبلی تخمدان خوردن غذاهای آماده و سوسیس کالباس و گوشت های چرخ کرده آماده و همبرگر و کباب کوبیده است... چون درست حسابی که پاک نمیکنن و کیست هایی که تو دل گاو و گوسفنده قاطی با گوشت چرخ میشه... به نظرم در کنار درمان و مصرف داروهات یه رژیم غذایی درست حسابی زیر نظر یه دکتر طب سنتی خوب بگیر. خوبیش اینه که اگه نفع نداشته باشه که داره، ضرر هم نداره. ورزشم خوبه . ایشالا زود زود خوب بشی
هد هد
پاسخ
عزیز دلم مرسی که انقد راهنماییم کردی.از کمکت ممنونم واقعن.مرسی که برام انقد وقت گذاشتی.انشاله جبران کنم
مامان نی نی
5 بهمن 92 18:06
سلام گلم چه عجب خانوم خانوما بالاخره رخ نشون دادی چقدر دلم میگرفت میومدم میدیدم اپ نکردی اینقدر نا امید نباش گلم بالاخره نی نی میاد عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود خوشحالم که اومدی و هستی عزیزم
هد هد
پاسخ
فدای تو بشم من.مرسی عزیزم که به یادم بودی.برام دعا کن
مامان امیر محمد(وروجـــک مامانی)
5 بهمن 92 19:26
سلللاااااااااااااااااااااااااااااااااک خانمی خیلی خوشحال شدم ک اومدم و دیدم ک اپ کردی گلی جون اصلا توراخدا غصه نخور باورکن این ی نشونست ک خــــــــــــــدا جونم خیلی دوستداره شاید دوستدار اینجوری بیشتر بهش فکر کنی مطمین باش هر وقت خدا صلاخ بدونه یدونه از فرشته هاشو بهت میده گلم من نظزم اینه ک دکترو عوض کنی حدا ک درد میده درمونم میده فقط باید بدونیم درمونش دست کدوم دکتره خلاااااااااااااااااااااااااااااصه اومدم بگم خییلی دلم برات تنگ شده بود توراخداااااااااااااااااااا اینقدر غصه نخور پسرمن مادر زن پیر نمیخواداااااااااااااااااا
هد هد
پاسخ
آخ عاشقتم عشقم.مرسی از دل داری قشنگت.واقعن تاثیر داشت.منم دلم واست تنگولیده بود.قول میدم من مادر زنه شیک و باکلاسی باشم
هانا
6 بهمن 92 14:45
عزیزم انقدر غصه نخور و استرس نداشته باش . استرس مانع بارداری . توکلت به خدا باشه خودش میدونه چیکار میکنه . ایشالا تا قبل عید خدا بهت یه نی نی سالم میده .
هد هد
پاسخ
سعی میکنم استرس نداشته باشم ولی نمیشه لامصب.مرسی قربونت برم
هانا
6 بهمن 92 14:45
راستی شوهرت هم از داده و معاینه شده ؟
هد هد
پاسخ
بله هانا جون همه چیز خوبه.فقط خواست خدارو میخواد
پرتو
8 بهمن 92 19:32
سلام دوستم امیدت و از دست نده حق داری شاکی و ناراحت باشی ولی حتما حکمتیه که ما ازش بی خبریم انشاالله به زودی دلت شاد و لبت خندون شه و دامنت سبزززززززز الهی آمین با اجازه لینک شدین
هد هد
پاسخ
پرتو جونم باعث افتخارمه.مرسی عزیز دلم
غزل
12 بهمن 92 11:40
سلام عزیزم . اولین باره که اومدم اینجا . لینکت کنم ؟؟؟؟ توروخدا غصه نخور ، خدا حواسش بهت هست . مطمئن باش نی نی نازت الان تو صف نی نی هاست ایشالا زود نوبتش میشه که زمینی بشه عزیزم . ایییییییششششششششششششالاااااااا
هد هد
پاسخ
غزل جونم خیلی ممنون که اومدی اینجا.خیلی خوشحال شدم.مرسی از دعای قشنگت
میترا
13 بهمن 92 16:00
خانمی انقدر قصه نخور برای امدن این کوچولو حالیت خوب باشه یکمی خودت را مشغول کن بالب تاب برو بیرون بگرد برو خرید کن برای خودت یکم به خودت انرژی بده تا کنجد کوچولو هم بخواد بیاد
هد هد
پاسخ
میترا جونمبرام دعا کن.مرسی فدات بشم
مائده
19 بهمن 92 0:11
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من روزهایت پی هم خوش باشد
آسمان
20 بهمن 92 10:11
دوست عزیزم چاره کار شما دوری از هرچه اضطرا بو استرس می باشد.توکل به خدا کن و استرس را از خودت دور کن
آسمان
21 بهمن 92 9:05
دوست گلم اول اینکه به خدای مهربون تکیه کن به مامانت بگو واست دعا کنه .نذر سفره حضرت رقیه کن و استرس را از خودت دور کن
میترا
23 بهمن 92 19:13
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامان امیر محمد(وروجـــک مامانی)
25 بهمن 92 22:04
فکر کن مامانی نظر قبلی من تاز خلاصش بود اومدم ببینم حال مادر زن پسرم چطوره در ضمن روز عشق مبار ک
مامان محمدمهدی
26 بهمن 92 16:37
بمیرم برات انشاالله درست میشه فدات شم
مامان زهره
27 بهمن 92 0:13
سلام عزیزم میدونم که داری عذاب می کشی و اینم خیلی خوب می دونم که داشتن بچه و احساس مادر شدن بهترین هدیه برای یه زنه چون وقتی بچم حتی یه سرماخوردگی کوچیک هم می گیره قلبم به درد میاد.ولی اینو بدون خدایی که بالای سرمون هست انقدر بزرگه که درست وقتی ناامید هستی لطفش رو بهت نشون میده.من از صمیم قلبم همین الان برات دعا می کنم تا بزودی به جمع مامانای مهربون بپیوندی.امیدوارم همیشه خندون باشی و زندگی سرشار از عشق کنار همسر و کوچولوت داشته باشی عزیزم
میترا
30 بهمن 92 16:27
یه ضرب المثل استاد دانشگاهی هم هست که میگه: لذتی که در دادن نمره ۹/۷۵به دانشجو هست که در دادن۶ نیست..!
مامان کلاغی
13 اسفند 92 18:36
عزیزم تخمدان پلی کیستیک یا پر کیست یه مشکل شایعه که من خودمم دارم. کیست های ریز معمولا خود بخود دفع میشن و در برخی مواقع نیاز به یه دوره قرص هورمون دارن که من خودم حدود یک سال مصرف کردم البته با تجویز پزشکم جای نگرانی نداره اگه پریودهات منظمه اینجور کیست ها مشکلی بوجود نیاوردن. مگه اینکه دکتر با بررسی بیشتر چیز دیگه ای بگه
مامان رادین
18 اسفند 92 11:43
سلام عزیزم خوبی؟ ببخشید من یه مدت نبودم وگرنه حتما بهت سر میزدم غصه نخور عزیزم خدا خییییلی بزرگه ، انشااله بعد از درمان کیست نی نی هم از راه میرسه، توکلت فقط به خدا باشه نه کس دیگه مطمئن باش جواب میگیریف من گرفتم.دوستت دارم، منتظر خبرای خوب هستم
میترا
19 اسفند 92 18:19
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه وقتی از درون تنهایی …
دونفره های زندگی
23 اسفند 92 1:10
سلام ایشالا که تو سال جدید دست پر وباخبرهای خوشی بیای پیشمون... سال جدید پیشاپیش مبارک...سال خوبی داشته باشین....
فرزند صالح
25 اسفند 92 16:04
سلام عزیزم خوبی؟ بیا یه خبر از خودت بذار سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم ان شاء الله تو سال جدید خدا بهترین ها رو برات در نظر گرفته باشه
میترا(مامان مهران)
26 اسفند 92 19:24
گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک انشااالله سال اینده خدا بهت چند تا نی نی کوچولو بده
مائده
27 اسفند 92 12:32
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
آسمان
28 اسفند 92 11:21
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 7:59
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
فاطمه*
6 فروردین 93 4:16
حتما یه حکمتی توشه عزیزم. ناراحت نباش ایشالا درست میشه.
نسرین
18 فروردین 93 12:51
انشالله که جواب بگیری. خیلی دلمون هواتو کرده بود. مراقب خودت باش
آسمان
18 فروردین 93 13:44
سلام دوست خوبم من بالاخره یک وبلاگ درست کردم . ولی نمیتونستم لینکت کنم منو لینک کن . www.rohamm.niniweblog.com رهام مامان هم بزنی درسته منو لنک کن البته اگه دوست دارید که بازم با هم صحبت کنیم؟
مامان رادین
1 اردیبهشت 93 10:06
سلام عزیزم خوبی؟ خیلی وقته ازت خبری نیست، راستی روزت مبارک خانومی، انشااله به امید خدا سال دیگه همه هم روز زن رو بهت تبریگ بگن هم روز مادر رو، نبینم غصه بخوری! فقط از خودش بخواه ، فقط خودش. مطمئن باش در بهترین زمان ممکن اتفاق میفته،خدا داره برات روزهای خوب تدارک میبینه عزیزم،دوستت دارم
mamane radin
6 اردیبهشت 93 11:57
سلام دوستم،خوبی؟ چه خبرا؟ چرا نیستی؟ نگرانتم!
سارا
10 اردیبهشت 93 11:05
سلام عزیزم اصلا غصه نخور. دیر و زود داره سوخت و سوز نداره. من فامیلای شوهرم بعد از 12 سال خدا بهشون بچه داد تازه یکی هم نه سه تا. خدا گر ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.ناامید نشو. دوست منم دقیقا تو شرایط شما هست اون هم خیلی کرد. ولی الان دیگه ناامید نیست امید داره.علم اینقدر پیشرفت کرده که همه دیگه باردار میشن فدات شم
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 18:21
کجایییییییییییییییییییییییییییییییی عزییییییییییییییییییییییییییزم خبری ازت نیست
mamane radin
27 اردیبهشت 93 13:45
سلام دوستم خوبی؟ من چند بار اومدم پیغام هم گذاشتم ، نگرانت شدم چرا خبری ازت نیست؟؟؟!!!
فرزند صالح
15 خرداد 93 17:00
سلام عزیزم کجایی اخه بیا از خودت خبر بده اصلا اپ نمیکنی چراااااااا
یسنایی
4 تیر 93 10:19
سلام ستاره جونم خوبی خانومی کجایی ؟کم پیدایی؟ عزیزم منم مث تو هستم منتظرم ولی تو رو خدا نا امید نشو ایشالله به همین زودیا با خبر خوش میای گلم . منم گاهی وقتا به خدا غر میزنم و از عدالتش شکایت میکنم اما بعدش پشیمون میشم یه وق به زور ازش بخواد و فرزند سالم و صالحی نباشه و بعدش میگم خدایا ببخش حتما یه خیری هس توش که یه ساله طول کشیده. بهش توکل کن نوبت منو شمام میرسه آجی
مامان فاطمه
6 تیر 93 21:52
سلام عزیزم اصلا نا امید نشو خیلی خدا کریمه لطف کن برو وب شبنمی البته مامان شبنم کرامت خدا را میبینی
مامان فاطمه
6 تیر 93 21:54
انشالله دامنت سبز میشه به رحمت این ماه عزیز خدا حتما شیرینی این ماه را بهتون میده.
ستاره
20 تیر 93 0:49
سلام عزیزم تقریبا درکت میکنم خواهرم همین مشکل داشت با این تفاوت ک زیر بار ای یو ای نرفت و گفت ای وی افش کنن و الان دوتا پسر ( دوقلو) شیطون داره ک ابان دو ساله میشن برات بهترین هارو ارزو میکنم
یسنایی
25 تیر 93 15:21
ستاره جونم الهی فدای دل مهربونت بشم مطمئنم به همین زودیا نوبت من و شما هم میشه عصه نخور خدای ما هم بزرگه . تو که شرایط منو میدونی مث همیم باید منتظر لطف خدا بمونیم آجی جونم
نیلوفر
27 تیر 93 15:03
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
میترا
27 مرداد 93 19:53
نـــــگــاهـت بـه آن بـالــآ بـاشــــــد تــــــــا “دلــــــتــ” از آدمــــــهــای ایــــن پــایــیــن نـگــــــیـرد تـــنـــهـــآ “خُـــــــــــــــدا” رو صـــــدا کُـــــن تـــــنـــــــــــها “خُـــــــــــــــــــداســـــت” که مـــیـــ مـــانــــــــــــــد
mamane radin
15 شهریور 93 12:00
دوستم کجایی؟ چرا دیگه نمیای؟ حالت خوبه؟ خیلی نگرانتم.
میترا
5 مهر 93 20:58
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
میترا
20 مهر 93 15:02
دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام پایدار تا پایِ دار …
.
27 مهر 93 14:24