کنجد مامان زودی بیا تو دلم

احوال بنده

1392/8/3 12:59
نویسنده : هد هد
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام دوست جونااااااام.

از خودم بگم که 30 پری هستم.فک کنم امروز پری خانمه ایکبیری تشریفش بیاره فقط خدا مرگش بده.

همه حالت هاشو دارم.پا درد و سینه درد و بی حالی.فقط همیشه از یک هفته قبلش دل درد داشتم که این بار دل درد ندارم نمیدونم چرا.فقط دو یا سه بار دوره نافم به تیر کوچولو کشیده.

 

اگه امروز پری نیاد و خدا بخواد فردا بی بی چک میزارم.ولی همچین که قصده بی بی چک میکنم پری خانم میاد و به بی بی چک نمیرسه.

دیدن یه بی بی دو خط آرزوم شده.یادمه یه بار آمپول hcg زده بودم رفتم بی بی گذاشتم تا یه بی بی دو خط ببینم.هرچند مثبت کاذب(hcg بی بی چک رو +کاذب میکنه).عینه این عقده ای ها.تازه موقع خواب بی بی رو بالای سرم گذاشته بودم تا صبح با نور موبایل نگاش میکردم.دیونه شدم خودم میدونم.

 

ولی یه چیزی بگم .انگار دلم روشنه.فک میکنم مامان شدم.نمیدونم والا.ولی شوهر میگه توهم زدی.

خلاصه برام خیلی دعا کنین.خیلی محتاج دعام

 

خدا جووووووووووونم به گناهام نگاه نکن.من روم سیاس ولی چشام پر از امیده.امید به مهربونیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فندوق مامان
3 آبان 92 16:58
سلام عزیزم ایشا.. که مامان شدی


مرسی جیگر
تارا
3 آبان 92 21:26
سلااااااااااااام انشالله این ماه دیگه نمیاد((پری)) رو میگم
بی بی چک گذاشتی حتما حتما بیاوخبرشو بده باشه؟؟؟؟؟؟؟
دعامیکنم برات اگه قابل باشم ....
منتظر خبرای خوبم

ﻣﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺟﻮﻧﻢ

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آبان 92 7:26
ایشالاه ارزو می کنم عزیزم که به مراد دلت رسیده باشی


ﻣﺮﺳﯽ ﺟﯿﮕﺮ م
معصومه
4 آبان 92 8:49
سلام خانوم گل عزیز دلم خوبی؟
توروخدا بیا زود بیا از خودت خبر بده و به من بگو بارداری عزززززززززززییییییییییزززززززززم
اگرم نشدی فدای یه تار موت عیبی نداره


ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﺟﻮﻧﻢ .ﻓﻌﻠﻦ ﮐﻪ ﭘﺮﯼ ﻧﯿﻤﺪﻩ ﺍﮔﻪ ﺗﺎ ﺩﻭﺷﻨﺒﻪ ﻧﯿﺎﺩ ﻣﯿﺮﻡ ﺁﺯ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺨﻮﺍﺩ
آیدا
4 آبان 92 9:33
ایشا اله که نی نی نازی توی دلت جا گرفته باشه !! خانمی خب چرا صبر می کنی زودتر بی بی رو بگیر به ما خبر خوش بده گلم!!!

ﺧﺪﺍ ﮐﻨﻪ .ﺷﻮﺷﻮ ﻣﯿﮕﻪ ﻓﻌﻠﻦ ﺻﺒﺮ ﮐﻨﻪ.ﻭﺍﺳﻢ ﺑﯽ ﺑﯽ ﻧﻤﯿﺨﺮﻩ

ارلا
4 آبان 92 10:53
سلام دوست من اون وبلاگم تو نیلو وبلاگ مسدود شده نمیدونم چراااااااااین ادرس وب جدیدمه من تو لینکات هستم فقط ادرس لینکو عوض کن اینو بذار http://sadaf1000.blogsky.com/

فقط اومدی وبم ادرس وبتونم بذاری تا لینکتون کنم

ﭼﺸﻢ

مامانی درسا
4 آبان 92 14:57
انشاالله نسیم و لطف خدا شامل حالت شده و مثل من به آرزوت رسدی دوست من ...... انشاالله که مامان شدی

ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ .ﺧﺪﺍ ﮐﻨﻪ
مامان نی نی
4 آبان 92 16:20
ایشاله که داری مامان میشی هر روز میام سر میزنم تا خبر مامان شدنتو بشنوم ایشاله

ﻓﺪﺍﺗﺒﺸﻢ ﺍﻟﻬﯽ ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯿﺖ

مثل هیچکس
5 آبان 92 0:29
ای جونم میدونم سخته که منتظر باشی ولی ایشالا الان یه مامان هستی ولی تو رو خدا زود بیا بهمون خبرش رو بده .


ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺒﯽ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺍﻭﻣﺪﻡ .ﺍﯾﺸﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ .ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ
مثل هیچکس
5 آبان 92 0:55
پس صبح اول وقت میام تا خبرای خوب بشنوم ایشالا ،یادت باشه بعد از بی بی اولین کاری که بکنی پست جدید باشه منتظریم .