کنجد مامان زودی بیا تو دلم

گلایه

1392/7/12 19:02
نویسنده : هد هد
390 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام فقط گله کنم.

از تو خدا که انقد بهت التماس کردم ولی صدامو نشنیدی.انقد گریه کردم زجه زدم ولی انگار نه انگار.کجا رفت این همه دعا و نذز.

خدا مگه من گناهم چیه.چرا بهم فرزند نمیدی.چرا همیشه تو زندگیم واسه هر چیز باید انقد بهت التماس کنم.چرا باید همیشه واسه به دست اوردن هر چیزی باید انقد اذیت بشم.مگه من چقدر ظرفیت دارم.چرا عینه بقیه بنده هات نیستم که خیلی راحت همه چیز بهشون میدی؟پس چرا با من اینکارو میکنی؟مگه من بنده ی تو نیستم.

خدا جونم دیگه طاقت ندارم.دیگه نمیتونم نداشتنشو تحمل کنم.تقاصه کدوم گناهمه؟؟خدایا به گناهام نگاه نکن.خدا جونم میدونم دستام پر از گناهه ولی چشام پر از امیده.امید به مهربونیت.امیدم و نا امید نکن.ببخش من و.خدا جونم بهم نی نی بده.نی نی صحیح و سالم وصالح.نکنه تا آخر عمر بهم ندیش.نکنه انتظارم خیلی بشه.من دیگه طاقت ندارم.خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.همش با خودم میگم نکنه مثل بعضی ها تا 6 سال و 8 سال و 10 سال ..........منتظرش بمونم.خدا خواهش میکنم نه.التماس میکنم.......گریههههههههه

 

ولی تو ای نی نی جون.

از تو هم گلایه دارم.انقد بی معرفتی و مامانی رو تنها گذاشتی

بیا.به خدا خیلی تنهام.بیا تنهاییم رو پر کن.

.مامانی از خدا بخواه که بیای تو دله مامان.از خدا اجازه بگیر و بیا تو دلم فدات بشم من.امروز رفتیم باغ خاله.همه دعوت بودن.اونجا همه اونایی که قبل از من عروسی کرده بودن و سنشون کمتر بود بچه هاشون تو بغلشون بود.ولی من چی؟؟؟انقد غصه خوردم که از وقتی اومدم دارم  های های گریه میکنم.دیگه چشمام باز نمیشه.الان هم اشک نمیزاره کیبورد رو ببینم.همه رو با گریه نوشتم.آخه دلت میاد مامان انقد گریه کنه؟بیا مامانی قول میدم بهترین مامانه دنیا باشم برات.

دیگه بریدم

 

از اون میترسم که آرزوی مادر شدن تو دلم بمونه و هیچ وقت مادر نشم.میدونم که همیشه چشم انتظار میمونم.گریههههههههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ستاره زمینی
13 مهر 92 17:39
سلام دوست عزیز چرا نامید ی
خدا خیلی مهربونه بازم ازش بخواه .
گلم اگر افتخار دوستی بدید خوشحال میشیم.


سلام دوست جون.مرسی از دلداریت گلم.چرا که نه مایه افتخاره
ستاره زمینی
14 مهر 92 11:31

عزیزم نوشته هات جالب و با احساسه.
الهی زود زود به ارزوت میرسی.


ستاره جون مرسی که بهم سر میزنی و برام نظر میدی.خیلی خیلی خوشحالم میکنی.از ته دل خوشحال میشم
الناز
14 مهر 92 13:13
سلام خانمی...وقتی تو نی نی وبلاگ میچرخم میبینم از من ناامیدترشم هست...عزیزم غصه چرا منم تقریبا مثل شما...یکم کمتراز دوساله که منتظر نی نی ام...ولی مگه تاخدا نخواد میشه؟خداخیلی بزرگه نباید ناامیدشد...مطمئن باش به همین زودی نی نی میاد تو دلت و میشی یه مامان خوشبخت...خوشحالم ازآشناییت خانم امیدوار

سلام الناز جونم.الهی خیلی زود دله شما هم شاد بشه به حقه علی.مرسی فداتبشم از دلداریت.منم از آشناییت خوشحال شدم قربونت برم.مرسی.بازم بهم سر بزن
ستاره زمینی
15 مهر 92 22:14
بیا گل
مینو
23 مهر 92 13:14

سلام ظهر بخیر
امروز روز عرفه هست روز حرف زدن با خدا وروز دعا کردن
بهترین ها از خدا برایت میخواهم
انشا الله خدا ده تا بچه ناز وخوشکل بهت بده



مرسی مینو جونم
مثل هیچکس
25 مهر 92 13:28
عزیزم خدا نکنه حسرت به دل بمونی غصه نخور وبه خدا توکل کن شاید فعلا حکمت نباشه میدونم گوشتون از این حرفا پره ولی با غصه خوردن هیچی درست نمیشه . ایشالا با اومدنش همه ناراحتی های قبل از اومدنش رو جبران میکنه.


مرسی قربونت برم من.واسم دعا کن.
آیدا
30 مهر 92 15:46
خانمی برات آرزو میکنم خیلی زود خونت با صدا ی نی نی های نازت پر بشه.میدونی بقول یکی از مامانای نینی بلاگ اگر ناامید باشی و استرس داشته باشی نمیشه.این نی نی های ناز داری که ما داریم همه شرایط رو هم براشون آماده کنیم وآرامش هم داشته باشیم تازه انوقت فکر می کنن که افتخار بدن یا نه.



مرسی عزیز دلم.برام دعا کن