کنجد مامان زودی بیا تو دلم

گناهه من چیه؟

1392/7/7 23:58
نویسنده : هد هد
513 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشگلم نمیخوای بیای تو دله مامانی الهی فدای قد و بالات بشم.

دلت واسه مامانی نمیسوزه؟ناراحتبیا الهی فدات بشم.تورو خدا بیا دله من و بابایی رو شاد کن.

مامانی الان 2 ساله منتظره اومدنتم.آخه چرا انقد من و اذیت میکنی؟آخه از من چی دیدی که نمیای؟بیا تو دلم قول میدم بهترین مامانه دنیا باشم.

طاقتم تموم شده.خودت میدونی چقدر تو زندگی سختی کشیدم حداقل تو زودتر بیا .دلت واسه بابایی بسوزه.به خدا بابایی انقد مهربونه.عاشقته.واسه اومدنت لحظه شماری میکنه تا دنیارو به پات بریزه. بیش از این منتظرمون نزار.از خدا اجازه بگیر و زودی بیا تو دلم الهی قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژاجونی
10 مهر 92 23:50
عزیزم مرسی که بما سرزدی ایشاله بزودی خبر بارداریتو تو وبت اعلام کنی از درگاه خداوند نا امید نشو دوست خوبم

مرسی عزیز دلم.